fredag 10 september 2010

It hurts.

Nyss hemkommen ifrån stan. Cecilia kom och hämtade mig,
Vi for till det mest vedervärdiga stället som finns.
Nämligen Jour tandläkar'n, usch och blää.
Har mer smärta nu än vart jag hade när jag kom dit, verkligen lyckat.
Kärringen bände upp truten på mig på två röda och konstaterade
att jag förutom hål, har en inflammation i käften, vilken höjdare.
Efter en tids grejande så fick jag äntligen gå där ifrån,
ingen vart gladare än mig över att få slippa ut där ifrån.
Lade nästan benen på ryggen ut igenom dörren,
men då vrölade lucktanten att jag hade glömt att betala, haha.
Jag svär, kassan och vilka som inte har betalt är bättre bevakat
än Kumlabunkern.
Gudars om nå stackars sate lyckas att smita ifrån notan,
då sliter dom la fram senapsgasen och puffrorna.



Idag så händer det absolut inte ett jota här, som vanligt.
Ska snart stappla ner till affärn och handla lite,
måste ha nå trevligt att tugga på ikväll.
Sen så blire ner till ekgården och rösta,
ska försöka att inte missa det idag.
Nackdelen är förstås att det regnar här.
Helsike att man inte har nå paraply alltså,
kanske vore en god idé att investera i ett sånt.
Så man slipper bli dyblöt när man tvingas att knalla rundor i regnet.

Kvällen kommer spenderas i soffan, framför wii:et.
Tänke lira lite Rabbids go home,
vart aslänge sedan jag spelade det sist.
Funderar faktiskt på att beställa hem en pizza också.
Förutsatt att det inte värker lika kopiöst i munnen på mig senare
som det gör nu.
Men jag venne,
pizza, då måste jag ju gå ner och hämta den... I regnet.
Om nu inte det är så att knubb eller nå annan vänlig själ
ställer upp att gå ner och hämta den åt mig förstås.


Friiiid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar