söndag 12 september 2010

Söndags-fix.

Idag så vart det väldigt mycket gjort här, kors i taket alltså.
Städade som en galen dåre,
jistas så strängt men nu äre klart åtminstone.
Smög på ett kuligt prob under städets gång,
Dammsugarn skulle tömmas,
jäklar, rena rama företaget alltså.
Att plocka isär den vart ju inte nå större konst,
det gick på två röda ungefär.
Bara att dra och slita som en jude typ,
sen så vart det loss.
Men sen, när eländet skulle monteras ihop igen,
det vart då det blev knas.
Satt och donade med den dära prylen i nästan två timmar
innan jag slutligen begrep hur allt skulle sitta.
Har konstaterat att jag inte är nå raketforskare, haha.
Och jag lär då aldrig bli en heller tror jag.








Eftersom det är söndag idag så blev
det naturligtvis Bingolotto, najs.
Satt och tuggade godis som en tok och hoppades på vinst,
men nej, inte ett jota vann jag denna veckan.
Surt, sa räven.
Men, lyckan kanske slår till nästa vecka.
Den som lever får se, helt enkelt.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar