fredag 24 september 2010

Insomnia & ångest.

Sömnlöst värre,
har knaprat i mig lite sömnpix och lite lugnande men ändå ingen sömn.
Ångestnivån bara stiger och stiger,
hjärtbank, hyperventilation, flashbacks,
gaaah jag blir galen på allvar alltså.
Vet inte vart jag ska ta vägen,
det blir bara värre och värre "/

Känner att jag inte redigt pallar med någonting,
tänker ta mig tusan inte sticka näsan utanför dörra
mer än med hunden från och med nu,
ska bara ligga med täcket över huvudet och längta bort.
Bort ifrån allt shit, ifrån all ångest, ifrån allt som är jobbigt.

Tänk så jäkla rart det vore,
att bara få vara ångestfri,
även om det så bara var för en minut.


Skulle egentligen ha folk här imorgon,
men jag ställer in.
Orkar inte,
orkar inte med någonting överhuvudtaget.

Tänker bli eremit!!!



Nepp, nu säger jag ciao.


Skjut en snut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar