tisdag 14 september 2010

Slappedag.

Slö-dag idag, verkligen.
Förutom att ha vart ute och gått med jycken så
har jag inte stuckit snoken utanför dörren nå alls idag.
Känner inte för't,
känner bara för att ligga i soffan och göra absolut ingenting.
Är stressad till max, ruggig jäkla känsla alltså.
Hjärtat pumpar på sju resor värre än vanligt,
inte heller det är nå höjdare.

Imorgon äre onsdag,
och då äre Jonathan som gäller.
Får se hur det blir, vi ska tala lite som om det förflutna.
Kan inte direkt säga att det känns bra,
men det måste ju ur mig,
och Jonathan har jag förtroende för.

Även medicinhämtning imorgon också,
och pinkeprov.

Thank god for wednesdays ;)


Satte ett pix i halsen förut,
typiskt för det vart den sista jag hade kvar.
Så fröken Eriksson får la vara utan VB medicinen ikväll, crap.
Eländet satte sig långt ned i vrångstrupen.
Perkele så piss det smakade,
dom dära små jäklarna löser ju upp sig på två röda.
Sköljde truten i ungefär tio minuter,
men ändå så blev jag inte kvitt den räliga smaken.
Jag har en tendens att sätta grejs i halsen,
vart ju inte alls längesedan den där läkerol incidenten inträffade.
Kanske borde lära mig att ta det lite lugnt.


Nu ska jag lira wii och tugga macka.

På återseende!




Ha aldrig dåligt samvete för
nånting du aldrig har gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar