fredag 24 september 2010

Totalt jäkla orkeslös, i give up!

Jag orkar seriöst talat INTE mera,
ångesten tar kål på mig.
Folk säger att det går över,
men saken är den att det göre inte.
Människor borde testa på att knalla en dag i mina skor,
sen så kan dom komma med sitt "Det går över".
Ingen förstår,
ingen verkar ens vilja förstå hur det är att ha det som jag har det.

Jag svär,
skulle inte ens önska min värsta fiende att må såhär ruttet.
Eller jo, en person,
kräket vars felet är att jag är fucked for life.
Han borde få känna på min smärta,
min ångest.
Men det är som dom säger:
What goes around, comes around.

Han får sitt straff snart,
på ett vis, eller ett annat.
Det kan ni notera!

Nu blire mera fludder, stes och tv,
förhoppningsvis så nickar jag till utav pixxen,
vore la själva fan annars.
Hoppas att det är nå att blänga på på tv:n,
annars fåre bli film,
måste försöka att skingra tankarna lite.

/Eremiten Eriksson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar