fredag 17 september 2010

Friday,

Nästan nyss klivit ur sängen,
eller ja, för en timma sedan.
Har legat och blängt film sedan kl 03.00,
väldigt roande, och nej, jag är inte ironisk.
Det är faktiskt rätt najs att bara ligga och kolla film
och inte tänka på nå.

Nu så känns det en smula stressigt dock,
om en halvtimma kommer Erika och hämtar mig.
Vi ska åka på marken,
jag ska köpa massa marknadsgodis, gött mos.
Har inte käkat nå sånt godis på sen jag vart i Kumla på marken sistens.
Och det vart ju ett tag sen,
om jag nu inte missminner mig så vart det i våras.

Från det ena till det andra,
Rexx är på ett strålande humör idag,
han trippade fram så elegant när vi vart ute förut,
nästan så man kan tro att han har fått för sig
att han är en liten primadonna, haha.


Näpp, nu ska jag fixa till håret lite.
Det ser lite sär ut just nu,
tack vare det blåsiga vädret ute.
Thank god for hairspray!
Hjälper inte hårsprayen så finns det ju alltid mössor ;)


Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar