onsdag 8 september 2010

Wednesday.

Nyss hemkommen ifrån onsdags-ärendena, jippie yeay.
Det gick skapligt bra idag faktiskt, Jonathan är redigt bra att prata med,
han förstår mig på ett sätt som ingen annan gör.
Tror nog att han är det bästa som har hänt mig,
med hans hjälp så kan jag nog bli fri ifrån alla jobbiga tankar,
eller ah i alla fall, lära mig att leva med dom, utan att dom stör min vardag såpass
mycket som dom faktiskt gör nu.

Och hos Helena gick det rätt bra idag också,
lämnade mitt 3:e prov, negativt :)
Känner mig en smula stolt faktiskt,
med all rätt, så som jag kämpar.

Hon gav mig lite annat perspektiv på en del grejer idag också,
hon är kunnig, är glad att jag har fått henne till hjälp.
Skulle vara fan så klurigt att försöka fixa allt på egen hand.
Tacksam för hjälpen som finns,
hoppas bara att resterande hjälp snart dyker upp,
så att tillvaron kan bli dräglig.
Det vore inte fy skam alls.

Nu ska jag snart kila ned på affär'n och tjacka lite mjölk,
den tog slut för mig inatt.
Får nog sluta ränna uppe på nätterna och pimpla i mig massa.


Friiid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar