lördag 13 februari 2010

Ännu en februari-morgon.

"Ormar, spindlar och en ödla röd, om jag skvallrar blir jag väldans dö".
Haha, har ägnat morgonen åt att glo på Robin Hood. Det är nog seriöst den bästa Disney filmen som någonsin gjorts. När jag vart liten så tittade jag på den minst tre gånger per dag.


Yesterday, oj oj, vilken dag. Blev berget med Elin, mycket trevligt.
Jag införskaffade mig bajspåsar och klädvårdsrullar, haha, big spender.
Elin där emot köpte hamstergodis och godis, hon slog på stort hon ;)

Fick förresten en present igår av bästis, en Toblerone, det uppskattades väldigt.
Tryckte dock i mig den på typ två minuter, mådde där efter lite illa.
Kanske inte så konstigt men, gott vart det.

Igår så fick jag även uppleva någonting jag aldrig upplevt förut, Elin övningskörde.
Hon är ju redigt duktig på att köra, att ta körkort blir nog inga probs för henne.


Nu ska jag käka Berith-bullar och dricka kaffe :)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar