lördag 27 februari 2010

Insomnia.

Fy helvete så trött jag är, känner mig mera död än levande.
Har legat vaken hela natten, totalt omöjligt att kunna somna.
Har försökt och försökt men vid klockan 04.00 gav jag upp hoppet och satte mig och spelade istället.

Vart nere på apoteket igår och skulle hämta ut mina mediciner, och gissa vad.
Dom hade inte dom hemma, som vanligt. Så får vara medicinlös tills på måndag.
Går väl ingen jätte stor nöd på mig under helgen direkt.
I sådana fall får jag la åka in till sjukan så dom får langa fram några piller åt mig.
Men försöker att undvika att göra så, det kostar 300 spänn att gå innanför dörrarna där,
rena rama rånet faktiskt. Men sen så har la smålandet satt sig på mig, att jag är lite småsnål, haha.


Idag så blir det att knäcka GH-Aerosmith som står på agendan, haha.
Börjar dock få lite ont i mina fingrar av allt spelande..

Nu kaffe :)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar