söndag 7 februari 2010

Slödag.

Då vart helgen över för denna gång, blev en rättså najs helg faktiskt.
Hade fin-besök utav självaste Elin fredag till lördag, vi skulle ha film-natt.
Men som vanligt när man planerar film-natt så slutar det med att man somnar vid tio-snåret, haha. Ett gäng filmer sågs i alla fall, en del rätt bra, och en del mindre bra.




Idag blir dagens uppdrag att försöka få fatt på det smålänska apskaftet, inte så lätt när han har bytt nummer, men jag ger mig då inte. Får väl söka honom via hans tafatta och allmänt efterblivna "flickvän" i annat fall. Är måttligt irriterad på den människan, han får veta att han lever när jag får tag i honom.

Om jag nu för ungefär ett år sedan hade lyssnat på Elin så hade jag nog inte suttit i den här soppan, men men, lätt att vara efterklok.



Nu ska jag dricka kaffe och slöa framför tv:n en skvätt.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar