lördag 27 februari 2010

.


Jaa, bilden är inte direkt vacker på nå vis alls.
Men den kvällen är en kväll som jag aldrig kommer att glömma.
Den kvällen vart det party i Stocklaryd,
många skratt, jäkligt mycket humor, kvällen igenom.
Det enda som vart fel var att Daniel inte ringde som han skulle..
Kände på mig, inombords att nå vart fel, men kunde inte re ut på va vis.
Det vart den sista kvällen som jag trodde jag hade min tvillingsjäl kvar.
Visste inte att han hade gått bort samma morgon,
mamma talade ju inte om det förän dagen efter.
Detta är den sista bilden som tagits på mig när jag fortfarande vart någorlunda hel inombords.
Det syns i ögonen,
att jag inte vart lika sorgsen som jag ser ut nu.
Man ser verkligen skillnaden, eller i alla fall jag ser det.
Saknar inte småland, men jag saknar där emot tiden då jag hade min bror kvar.
Du fattas mig Daniel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar