onsdag 10 februari 2010

City-besök.

Blidde stan för min del idag, med bästis, mycket trevligt.
Och hör och häpna, jag åkte tåg dit, och buss hem, hahaha. Helt otroligt så miljövänlig man har blivit på äldre dagar ;)

I stan så blev det macdonalds, yeay. Det vart längesen man åt där faktiskt.
Sen blev det att glo runt på diverse ställen, bland annat apoteket.
Ska införskaffa mig en dosett till medicinerna, men jag tror inte alla mina får rum i dom, så jag ska ta med mig ett piller och återkomma tyckte apotekare-damen, haha.

Sen så blev det en liten fika också, inget stan utan fika.
En mycket roande eftermiddag faktiskt, den bästa på mycket länge.
Tack vare min allra bästaste vän.
Utan Elin, inget roligt alls.
Dock så tycker hon inte att ordet Jambo är särskilt kul, men det tycker då jag.


Tänka sig att jag pallade med att åka tåg, det trodde jag då aldrig, men ack så man förvånas utav sig själv ibland.


Nu ska jag spela lite super mario och dricka kaffe.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar