torsdag 4 februari 2010

Snö.

Nämen, det snöar, jäklar så ovanligt. Blää, är så inåthelvetes trött på vintern nu.
Vill ha sommar och värme.




Igår lämnade jag in min rääzer på verkstaden, kul historia det blev.
Det uppstod komplikationer, vilket gjorde mig 1800 :- fattigare, men men, nu är den i alla fall hel igen, får väl se det ifrån den ljusa sidan. Men tro att det sved till ordentligt, hade räknat med max 1500:-.




Vart hemma hos bästis en sväng igår också, i snöovädret. Verkligen inte det bästa väglaget att glida runt i, men men, jag kom dit och hem, oskadd. Vi skulle plugga, men det gjorde vi inte i speciellt många minuter, det är ju bra mycket roligare att spela wii ;)
T.o.m att leta efter bajs-påsar på maxi vart roligare, haha.




Nu skall jag ställa mig vid spisen och agera kock.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar