fredag 26 februari 2010

Weekend.

Nu hålls det helg ännu en gång, och jag som tyckte att det nyss vart fredag.
Men har lite svårt att hålla koll på vad det är för dag, bästis brukar hjälpa mig och hålla koll på dagarna, och tiden med för den delen, så är livet som funktionshindrad.
Man får förlita sig på andra människors goda vilja, eller ah på Elins goda vilja :)

Fick ett mail idag, ifrån brors kompis. En väldigt glädjande mail, blev riktigt glad av att läsa.
Han är en utav få som faktiskt kände Daniel på djupet, och som accepterade honom så som han vart. Blev på rättså glatt humör efter att ha läst det.

Idag så har jag vart flitig som en myra... Eller inte.
Har inte gjort ett dyft, förutom att ha vart ute med hunden då förstås.
Har bara legat i sängen och häckat, hamsterpojkarna har vart vakna lite nu på dagen
och hållt mig lite sällskap.
Inatt så har dom hållt låda som heter duga, det ena hjulet gnisslar något extremt.
Men jag blir inte störd utav det i alla fall.
Har även lyckats att undgå att bli biten fler gånger, haha.


Nej, om man skulle göra ett ryck och diska lite, gudarna skall veta att det behövs.


På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar