måndag 1 februari 2010

Tiden rusar bara iväg ifrån mig.

Ny vecka, igen. Helvete så fort tiden går, tyckte att det nyss vart jul. Men nej, det är redan den 1 februari idag. Tiden bara springer iväg, och mitt liv rör sig samtidigt i ultrarapid.
Nästan läskigt, jag står på samma ställe och maler precis som en repad skiva, medans alla andra tycks gå framåt väldigt kvickt i livet. Min kompis ifrån förr exempelvis, hon ska bli mamma.

Herregud, tyckte inte det vart längesen som vi rände ute och hittade på fanstyg. Men nu plötsligt, så ska hon ha ett litet barn. Det är nästan så jag blir mörkrädd, tiden bara rusar iväg.



Abropå tid som rusar, den 25:e så fyller lillasyster 15 år. LÄSKIGT.

Ser henne fortfarande som om hon är 5 år gammal, blyg, rädd och liten.

Men icke, nu är hon en bitchig tonåring, katig som få i skolan och om ett år så får hon börja övningsköra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar