tisdag 2 februari 2010

Bibliotek ADD.

Seg kväll, usch usch. Finns absolut inte ett jota att göra, förutom att bygga korthus då.
Men det är inte speciellt underhållande, haha. Snarare tvärtom.
Sitter och väntar på.... Ja, bättre tider kanske. Men frågan är om tiderna kommer att ändras för mig, eller om jag sitter här fortfarande om tre år, lika uttråkad, sömnlös och rastlös.
Den som lever får se, helt enkelt.


Imorgon händer det i alla fall nå, ett avbrott i min konstanta tristess.
Ska bli najs, har inte träffat bästis på länge, för länge känns de som.
Ska försöka tvinga med henne till biblioteket imorgon, jag drar mig nämligen för att knalla dit på egen hand, damen som jobbar där är neurotisk och allmänt störig, usch.
Truten går i ett, och man får en känsla utav att hon förmodligen har en neuropsykiatrisk störning, nå trevlig bokstavskombination.

Oj, det där såg en smula verbalt ut, men hon är något grymt störande,
en människa som jag absolut inte går ihop med för fem öre.



Nu blir det mario-kart och ostbågar :)


På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar