måndag 8 februari 2010

Kvällen är här.

Kvällning, once again. Det går inte smita ifrån kvällen eller natten.
När mörkret faller, så brukar jag vanligtvis lalla runt som en tattargök helt neurotisk i skogen, men icke ikväll. Ikväll ska jag hålla mig inne, framför tv:n, tänkte kolla lite på besatt. Måste försöka få sova ett slag, åtminstone någon timme. Det vore guld värt, att bara få sluta ögonen och somna, även om det så bara är 30 minuter, en timme.


Just nu så sitter jag och grunnar lite på vart tusan jag har gjort av min nässpray, vart ju nere på mitt favvoställe, apoteket, och köpte mig en ny. Men vart jag gjorde av den sen när jag kom hem förtäljer inte historien. Bara att sätta igång och leta, bor ju inte direkt i en herrgård på 800 kvadrat, så den borde inte vara så svår att hitta, kan man ju tycka..


På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar