måndag 8 februari 2010

Ännu en sömnlös dag i livet.

God morgon, eller ja morgon äre ju i alla fall. En svinkall sådan.
Har inte kunnat sova ett dyft inatt, inte ens en mikrosekunds sömn, träligt.
Låg och verkligen försökte somna fram till klockan 03.00 inatt, sen gav jag upp och satte mig och spelade istället. Verkar som om mina sömnproblem är utav en annan värld.
Spelar ingen roll hur mycket medicin jag tar, somnar inte ändå.
Kan helt ärligt inte ens minnas den tiden då jag kunde sova bra om nätterna, har alltid haft problem med den biten. Det är väl rädslan som gör det mesta, att gå runt och vara rädd hela tiden, att känna ångest och oro. Usch, ibland så önskar jag att jag vore någon annan, utan alla dom där jobbiga känslorna. En dag i någon annans skor hade vart alldeles fantastiskt.


Känns som om min kropp är på väg att stänga av, totalt. Känner mig levande död, trött, orkeslös och totalt havererad. Fan så deprimerande det ser ut, men det är bara så livet är.
Egentligen skall man inte klaga, finns alltid de som har det värre.




Nu ska jag dricka kaffe och fortsätta spela lite.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar