lördag 25 december 2010

And now, it's time to tell.

Klockan är natt nu, och som vanligt,
så är jag full utav ångest och kan inte få ro till att somna.
Sitter och grunnar på all shit som man vart med om,
fan så orättvist livet är egentligen,
hela min barndom vart kaotisk, och full utav hemskheter.
Saker som ett barn aldrig egentligen skall behöva uppleva.
Men ändå så gjorde han så emot mig, mot oss,
hela familjen blev plågad utav hans terror.
Det är sannerligen inte klokt,
det är precis som en skräck-rulle,
bara det att det vart min verklighet.

Jag vet inte hur en redig familj är,
hur den fungerar,
eftersom jag växte upp med en våldsam "far" som dessutom är pedofil.
Jao, så äre, han har våldfört sig på oss, allihopa.
Hela livet så har jag skämts över det,
men nu så har jag insett,
det är INTE mitt fel.
Jag skall inte behöva skämmas,
för jag har inte gjort nå alls.

Jao, så ni som ej visste detta, nu så vet ni.
Och jag hoppas att ni kan förstå mig lite bättre nu,
varför jag är så som jag är, så "speciell", för att uttrycka det milt.

Neej, nog om detta.
Nu så har jag tagit första steget och berättat,
inte för jag vet exakt hur många som läser denna träliga & mysko blogg,
men alltid nå,
jag har berättat,
öppnat mig.


Inatt så blire film-time,
Änglagård 1 & 2,
och efter den nostalgi-trippen så blire ännu mera nostalgiskt,
har laddat hem säsong 1 utav Rena rama Rolf, haha.
Lasse Brandeby äger lätt ut de flesta andra personer,
och det gör Robert Gustavsson också.

Efter den säsongen,
om jag är uppe,
så blire Kalle och chokladfabriken,
också en redig höjdar-rulle.
Tummen upp för den.


Jao, tänka sig, såhär ser mitt liv ut.
Roligare än film, tv-spel och kak-bak blire inte.
Men det är inte fy skam faktiskt.
Trivs rätt ok att vara hemma dygnet runt,
ibland kan det kännas as drygt,
men då får man ta sig en runda ut på byn,
för när man ser befolkningen här,
så vill man bara hem igen,
hem till soffan & till min lilla Rexx.
Seriöst, utan honom så vore inte livet värt nå alls.
Han är verkligen ett jätte-stöd för mig,
min lilla pluttis :)


Neeeej, nu skall jag bädda ner mig i sängen
och starta nostalgi-trippen.


So long fuckers,
sleep tight,
and dont let the bed bugs bite ;]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar