tisdag 21 december 2010

Tisdag, oh yes it is.


Morgon dårå, blää är trött som ett as.
Har verkligen inte kunnat sova speciellt bra inatt "/
Ungefär 2 timmars sömn fick man,
helvete så träligt det är att lida av sömnproblem.
Önskar att jag kunde sova ordentligt,
utan att vakna utav mardrömmar och så.
Ångestnivån vart redigt högt inatt,
låg och hyperventilerade i 1 timme igår,
gick verkligen inte att stoppa det.
Hyperventilationen resulterade att mitt hjärta började leva djävulen,
så det vart bara att peta i sig 2 hjärt-pix,
och vänta på att det skulle lugna ner sig.

Just nu så sitter jag och spanar efter numret till chipper,
måste ringa dit och checka priset på att laga min mobil,
displayen är ju spräckt på flera ställen.
Förhoppningsvis så har dom sänkt priserna på det,
för sist jag spräckte den,
så kostade det skjortan att byta.
Man är ju dessvärre inte nå miljonär...


Nu ska jag blåsa håret,
och försöka fixa till mig,
och sen blire att knalla ut med vovvsingen,
2 km:ers promenixen ska ju gås,
blää, jobbigt med motion, men det är ju ett måste.


Tjipp & hej!


Btw, bilden är blää,
men ni får hålla till godo, haha.


Merry christmas fuckfaces ;)

2 kommentarer:

  1. för d första, bilden ser nice ut haha :D Men du kunde dratt lite på smilbanden jue ;)

    Och du, ditt hjärta verkar krångla en hel del hoppas att d blir bättre snart vännen

    SvaraRadera
  2. Förresten D e ju du som e fuckface Bea hahaha =D

    SvaraRadera