fredag 24 december 2010

Julaftons-eftermiddag.

Jahapp, nu så kan inte folk kalla mig för "hon den rödhåriga" längre,
jag har nämligen färgat håret,
mörkbrunt blev det.
Tror nog att det vart rätt okej,
men det är ju inte redigt färdigt ännu,
om nå vecka så ska Melinda lägga i ljusa slingor.
Och då kommer det bli kanon, det är jag helt övertygad om.


Just nu sitter jag och plockar lite,
träligt träligt, men jag har inge annat för mig så det får la duga.
Om en stund så ska jag i varje fall parkera arslet i soffan & spela lite wii,
det vart ett tag sedan sistens, så det blir najs.
Ska bara stappla ut med jycken först förstås,
får inte glömma bort lille Rexx-Reflexx,
han är la säkert pepp på en liten svängom ute i snön & kylan.



Finns ärligt inte nå julkänsla alls här,
känns som om det vore vilken dag som helst på året.
Trist, men vart fan, så är livet...


På återseende!

2 kommentarer:

  1. Du e o förblir fuckface Bea, oavsett vilken färg du har på håret hahahaha =D

    Hoppas de blev nice =)

    Julkänslan kommer bara du låter den göra d!

    SvaraRadera
  2. Det är väl mest bara barnen som har julkänsla tills de öppnat klapparna, haha. Ska bli intressant att se dig randig i håret.

    SvaraRadera