torsdag 2 december 2010

Today it's my namnsdag, grattis :D

Wow, det är ruggigt kallt alltså.
Över 20 minus grader, inte speciellt kul alls :(
Känner att jag inte borde klaga såpass mycket som jag gör,
men shit the same, klaga bör man, annars dör man.
Man kan ju faktiskt tro att detta är nå form utav klagoblogg, haha.
Men så äre då inte, eller jo aa ibland äre väl det,
men det är viktigt att få uttrycka sig.
Utan det så är man inte nå,
that's it liksom, eller hur??! ;)


För övrigt så händer det absolut ingenting här idag,
eller jo, Rita kommer hit i eftermiddag.
Vi ska fortsätta att sätta upp alla julprylar,
för om 22 dagar så äre julafton, och då jävlar :D
Snopet, jag glodde i skåpet i köket och hittade
en julgran till igår.
Och jag som köpte en ny häromdagen,
tur att den vart billig,
smålänning enda in i benmärgen som man är.
Men men, nu så har jag två stycken.
Aldrig fel med två,
kan ju ha en i sovrummet och en i vardagsrummet.
Det blir nog bra bra bra,
har jag på känn, haha.


Snart ska jag våldgästa Mörte,
han skall få bjuda på kaffe.
Men först så äre Promenix med hunden som gäller,
i det ap-kalla vädret.
Hujeda mig, fuck vinter!!




Friiiiid!

1 kommentar:

  1. Grattis då! På med långkallingar och termobyxor

    SvaraRadera