måndag 20 december 2010

Kväll dårå.

Nu äre kvällning, än en gång.
Puh, så tiden springer iväg.
Man blir nästan totalt förvirrad för timmarna, dagarna & veckorna bara rusar iväg.
Inte konstigt att man har trubbel med att hålla reda på vart det är för dag.

Kom hem ifrån hemköp nyss typ,
blev lite mera inhandlat än ströbröd,
270 spänn gick det åt nu,
hoho, tur att man fick cash för lite sen,
big-spender, yes i'am.


Ikväll så äre svenska hollywoodfruar på tv,
vilket är ett måste att blänga på.
Maria Montazami är bara för jävla go asså.
Om man ändå vore lite som henne,
eller, i varje fall hade hennes hår,
då skulle jag vara happy.
Mitt egna hår, som det ser ut just nu är ju dessvärre inget att hänga i julgran.
Hello skatbo, säger jag bara.
Måste klippa mig snart,
tänkte passa på i mellandagarna,
då äre la säkert inte så möe folk på frisör'n.


Nu ska jag slänga ihop en liten sallad,
och käka kvällsmat framför tv:n,
i väntan på att hemtjänsten poppar upp.

Fridens, och glad jävla jul!








Kan fortfarande inte ta till mig det,
allting är som en enda stor röra i skallen på mig.
Överallt jag går, så hör jag och ser dig.
Önskar så att det vore annorlunda kompis,
att livet inte vart ett så grymt & orättvist ställe.
Du är älskad, och alla minnen som vi delar,
kommer jag att bevara i mitt hjärta för evigt.
Du är en bra person,
fuck vart folk säger,
du är för mig,en bra människa,
och en god vän.
I hjärtat, hjärnan och mina böner finns du,
enda tills evigheten tar slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar