onsdag 1 december 2010

Fruset snor, december är här.

Hujeda mig, mm så kan man la uttrycka sig.
Kallt, snöigt och jävligt, USCH!
Vintern är här och jag gillar den fan i mig inte nå alls,
tjugo minus...
Det är i sådana hära lägen som man verkligen överväger
att dra långt bort, som till Afrika eller liknande ställe,
där värmen är hög, drinkarna billiga och folket inte går att förstå.
Haha, mm det där lät ju en aningen härligt, eller hur??!

På tal om ingenting, undra om ifall det finns öl i Afrika?
Det låter ju inte nå vidare afrikanskt,
sen så har jag nog aldrig faktiskt sett en neger dricka bärs heller.
Nå som kan vara vänlig att svara mig på den funderingen?
Vore guld, så slipper jag ju grunna nå mera på just det dära.
Har skallen full utav såna dära bänga funderingar,
vänta bara, kan nog skriva ned en hel drös till med underliga
funderingar och tankar.

Nej, nu ska jag gå..
Adjöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar