måndag 13 december 2010

Det finns ingen rättvisa, absolut ingen alls.

Livet är sannerligen en orättvis inrättning,
det finns absolut ingen rättvisa alls i denna världen.
I dagens samhälle så kommer människor undan med saker som dom har gjort,
genom att skylla ifrån sig och bort förklara sig med dom mest märkliga undanflykter.
Helvete så trött jag blir,
finns det verkligen ingen som kan se att människor ljuger för att rädda sina egna skinn.
Dom tänker enbart på sig själva,
och sin egen välfärd.

Svinet sitter i polisförhör och säger att han minns en händelse,
han erkänner alltså, MEN han säger att det inte alls gick till så som jag har beskrivit det.
Utan han skyller ifrån sig,
på mitt mående, och på att jag har missuppfattat hela situationen.

Hur fan kommer detta här att sluta egentligen.
Kommer åklagaren titta igenom hela utredningen
och sedan besluta sig för att lägga ned det,
eller kommer han att väcka åtal emot honom?!
Kommer han få sitt straff för att han har förstört mitt och min familjs liv?
Jag hoppas, tror och ber att rättvisa skall skipas,
och att han skall låsas in.
Men egentligen så förtjänar han att möta döden,
för det han har gjort emot mig, oss är oförlåtligt och sinnessjukt.
Vem fan gör egentligen sånt emot sitt eget kött och blod.
Endast en redigt sjukt människa begår sådana brott,
och såna brott skall bestraffas med döden.
Då skulle jag vara nöjd,
skulle varken känna sorg eller smärta,
utan jag skulle känna glädje,
glädje för att han aldrig mer skulle kunna komma i närheten utav mig eller min familj igen.


Jag lovar och svär,
läggs åtalet ner eller frikänns han,
så kommer jag att ta saken i mina egna händer.
Öga för ett öga,
det är det enda vettiga,
han skall få lida det dubbla för all smärta han har åsamkat oss.

Han kommer få se på fan,
det är inget hot,
utan ett löfte,
jag svär!!

1 kommentar:

  1. BEA lugna ner dej en smula..
    han kommer få sitt straff, promise.
    Inget blir bättre för att du fuckar ditt liv liksom


    jag tror på dej du fixar detta!!

    SvaraRadera