fredag 24 december 2010

Uppesittarkväll hos Monica & co.


Jag & Melinda,
tyvärr en väldig suddig bild,
men men, det är i alla fall vi =)



Toffel-hjälten ;]


Monica, i full fart att skrapa trisslotter.
Mårten är med på ett litet hörn han också,
man ser hans snygga toffla, haha.



Jag, ser helt flumm ut, men men,
mätt som ett as är jag också.
Tryckte i mig mängder utav de goda käket, haha.



Melinda & Mille,
världens goaste kompisar,
alltid glada & på fint humör, (:



Jag, ser en aning hmm skum-dum ut,
i full fräs med att nästintill somna under bingon.




Melinda, fullt fokuserad på att riva upp paketet.
Såg en aningen komplicerat ut faktiskt.
Och så är Mille med på ett hörn han också,
men han har fullt upp med kameran, haha.



Mille, och en halv Devil,
bägge två lika trötta, haha.



Halva MörteBörte & Monica,
mitt i bingolotto.



Mille & Melinda.



Jag & Melinda.



Uppesittarkvällen vart redigt najs,
asmycket god mat, trevligt sällskap
& det bästa av allt, - INGEN ALKOHOL :D
Och förstås, julklappar.
Kan ju inte bli bättre.


Tack för en bra & väldigt god kväll,
helt superbt må jag säga! :)



What the hell,- Broa!

2 kommentarer:

  1. Ni såg ut att ha de kul =)

    God jul på dej fröken ;)

    SvaraRadera
  2. Jorå, vi hade det trevligt som fan :)

    Go jul på dig me!

    SvaraRadera