onsdag 15 december 2010

Onsdag.

Onsdag idag dårå, känns som om det är typ måndag.
Segare än vanligt känner jag mig faktiskt, usch.
Moderskapet skulle väckt mig klockan 9,
men hon glömde bort det, och ringde och väckte mig 10:25,
TYPISKT, för Erika skulle komma klockan 10:30,
så det vart ju bara att stiga upp och dra på sig en tröja och öppna dörren.
Styrig och dan vart man också, pga medicinerna,
fick ta lite extra pix igår för att kunna somna.
Låg och grunnade och vred och vände på mig rätt länge igår kväll,
innan jag till sist bestämde mig för att dra i mig lite extra medicin.
Sen så somnade man som en stock, poff sa det, sen snarkade fröken Eriksson, haha.

Idag så blire kanske stan, får se lite vart som hinns och orkas med.
Men förhoppningsvis så blire stan och lite sånt, najs najs.


Nu blire promenix med jycken,
ska ta med mig en boll också så att han får kuta av sig lite.

På tal om Rexx, jag stod i köket igår och fixade lite,
hör då hur han gnäller och gnyr inne i tv-rummet.
Jag springer in och kollar vart som står på,
då sitter hunden i gungstolen, haha.
Fråga mig inte hur han kom upp där ifrån första början,
men ner kom han då inte.
Han bara satt där och skakade och gnydde som en liten valp.
Så det vart bara att ta ett stadigt tag och lyfta ner honom.
Efter det så låg han och slaggade gött på sin filt,
utan att hitta på bus.
Jag har seriöst den mest speciella hunden i världen,
Lovely :)


Fridens gott folk!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar