tisdag 28 december 2010

Tisdagsmys.

Sitter och är asmätt,
jag har vart duktig idag,
lagade käk typ runt klockan elva snåret.
Julamat, massa grönkål,
med grädde, mums (:

Har dock jäkligt ont i magen nu,
beror nog på att jag har fått i mig massvis med grädde.

Förresten, jag ringde och sa god morgon åt lilla Hampus imorse,
men han uppskattade inte det alls för fem öre,
han började skrika och gorma rättså rejält.
Ungefär som Rena rama Rolf.
Vid närmare eftertanke så är dom rättså lika varandra,
haha.
Lasse Brandeby & Hampus Svensson,
världens kopior ;D


Idag så ska jag bara glassa runt här hemma,
ska lira massa wii, och bara vara.
Gött som fan,
Att bara få vara här och nu,
och slippa allt crap,
det är så ljuvligt alltså.


Nu så ska jag återgå till mitt.


Vi ses när vi ses, om vi ses, ifall vi ses,
okej, vi ses! ;)

3 kommentarer:

  1. Han vart inte speciellt glad ;)
    Krya på dig nu, BEATRICE ,inte agnes-nicole ;D<3

    SvaraRadera
  2. Snart så heter jag visst Agnes-Nicole Ninni ;D<3

    SvaraRadera
  3. det gör du inte alls de! ;D<3

    SvaraRadera