lördag 25 december 2010

Juldagen 2010.

God mörra god mörra,
klev upp för ca en timma sen,
moderskapet ringde och väckte mig.
Somnade av vid klockan 5 snåret imorse,
sen sov jag lite oroligt och ryckigt,
men men, jag sov i varje fall,
vilket är det viktiga faktiskt.
Drömde nå helt sjukt,
drömde att jag & Ninni hittade på jävelstyg,
rediga sådana, hahaha.


Vart ute med Rexx nu nyss,
han fick idiot-ryck och kutade som en dåre och plöjde igenom snön,
med huvudet nerböjt i djupsnön.
Snacka om att han såg gullig ut :)

Nu så vet jag inte redigt vart jag skall hitta på,
sitter och grunnar lite på om jag ska åka in till sjukhuset idag,
eller om jag hoppar det och tar det på måndag istället,
men jag vene redigt,
har fortfarande sjukt ont när jag andas,
det är typ omöjligt att djupandas,
och hostan är tre ggr värre nu än vart den vart igår.
Febern är den samma,
ligger runt 39 grader,
så jag får käka alvedon konstant,
för att slippa att den stiger upp i de graderna.

Morsan blir la små putt ifall jag inte far in idag,
hon är är rättså orolig av sig,
med all rätt.
Eftersom min kropp är typ helt slut,
och minsta lilla gör mig trettio ggr värre,
än vart det egentligen borde göra.
Nåväl, får la se vart jag bestämmer mig för senare,
just nu så vill jag bara slöa,
och blänga film & äta skink-macka.


Nu när jag har börjat käka ordentligt igen,
så är jag typ hungrig konstant,
magen bara kurrar,
fastän om jag har käkat en kvart före.
Illa,
kommer bli dyrt det här,
så det är la bäst att äta lagom.
Smålänning som man är,
så tänker man ju på kostnaderna, haha.


På tal om ingenting,
när jag klev upp,
och glodde mig i spegeln så fick jag en chock,
vart inte beredd på att håret vart så mörkt.
Hade glömt totalt bort att jag färgade håret igår.


Nepp,
nu ska jag se på film och äta mina mackor.


Seeees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar