tisdag 14 december 2010

Tisdag, tisdag, svinkalla tisdag.

Seg och trött är jag efter gårdagen,
blev en sväng till stan,
vart tvungen att gå på möte med min advokat inför rättegången som kommer i februari.
Det gick rättså hyfsat faktiskt,
nervositeten släppte efter typ tio minuter.
Melinda hakade på,
så jag slapp att knalla dit ensam.
Hittar ju inte överdrivet bra i stan.

Efter det så drog jag och Melinda en sväng på stan,
men det vart redigt svinkallt,
så Mille kom och hämtade oss och körde ner oss till Mberg,
så gick vi där i stället.
Och gissa om jag brände cash,
klöverna rullade iväg,
haha skönt att kunna spendera lite,
det vart välbehövligt.
Mår faktiskt bra mycket bättre av att shoppa,
dessutom så vart det skönt att komma ut ur lägenheten lite,
sen så äre alltid kul att umgås med Melinda & Mille också för den delen.

En helt okej eftermiddag faktiskt.

Idag så kommer det hit en arbetsterapeut,
som ska ställa massa frågor och grejs.
Får la se hur det går,
är lite frågande och hajar inte redigt vart meningen är,
men men,
det får jag la se.

Efter det så blire bak här,
tro't eller ej men fröken Eriksson skall baka muffins.
Fick en asbra muffins-recept bok i present av lillasyster förra året.
Så nu jäklar får vi se om det blir kalas,
eller om jag bränner dem, haha.
Den som lever får se, helt enkelt.

Nu blire knat med jycken,
han ligger här och glor på mig.
Och är förmodligen skapligt sugen på att ut och busa lite i snön.


Fuck you,
and have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar