måndag 27 december 2010

Fröken Eriksson's senaste snilleblixt! (:

Jag har fått min senaste snilleblixt, lätt alltså.
Jag skall byta namn då ju,
och har grunnat lite på till vad,
och nu så har jag kommit på det absolut ultimata.

Hittills så hare väl inte haglat komplimanger direkt,
moderskapets första kommentar vart:
"Hur står det till i huvudet på dig egentligen?"

Lillasysters kommentar vart:"
Hahahahahahahaha, det finns det ju redan en som heter."

Hmpf säger jag bara,
vart folk tycker,
och katten skiter kan man lägga i samma låda.
Jag gillar det i varje fall,
vilket är huvudsaken (:


Ikväll så blire att blänga tv,
Rena Rama Rolf, hahaha.
Seriöst, en utav 90-talets absoluta pärlor.


Friiiiiid!

4 kommentarer:

  1. hur ska du göra med tatueringen unga dam?
    jag kommer alltid kalla dig BEA BEA BEA BEA BEA :D

    SvaraRadera
  2. Unga dam? Jag?! Hoho, det äe la du som är UNG här hörru! ;)

    Den ska ju vara kvar, får la tatuera in det nya namnet också fuckface ! :D

    SvaraRadera
  3. jag är LITEN, inte ung ;P
    det är ju du som är fuckface!

    SvaraRadera
  4. DU är fuck face Ninni,
    så enkelt äre serru :D

    SvaraRadera