lördag 25 december 2010

Lördagsmys, typ.

Nu så äre kväll åter igen,
tyckte att jag nyss klev upp.
Men men, klockan jävlas rätt bra med mig.
Min tidsuppfattning är urkass,
har inge begrepp alls om tid eller rum.
Så äre att ha de probs som jag har.
Men men.. nog om detta...


Ikväll finns det inge att göra,
i vanlig ordning, haha.
Livet ser samma ut för mig,
dag ut, och dag in.
Ska nog bara lägga mig och blänga film,
och kränga sockerkaka och dricka läsk.
Så nyttig är jag,
men det är ju helg,
så då får man fläska i sig massa.

Kvällens rullar blir nog fan sällskapsresefilmerna,
haha.
Klockrena som fan,
behöver garva lite.
Känner mig som vanligt,
helt jäkla nere och deppad.
Hoppas verkligen att det vänder för mig snart,
så att även jag kan känna ren och skär glädje.
Det vore alldeles jävla underbart.
Frågan är bara när och OM det sker.
Är la bara att hoppas och vänta.



Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar