torsdag 23 december 2010

Dagen före dagen.

Helt typ död, jao så känns det ta mig tusan.
Feber, en jävla ångest & ett hjärta som krabbar värre än själva fan.
Blää, så träligt livet är alltså.
Om man ändå kunde få vara frisk, utan feber, utan ångest och utan detta helveteskap till hjärt-problem...


Igår så vart jag en sväng hemma hos Mörte börte och drack te,
får ju pimpla te nu eftersom jag har slutat att dricka kaffe.
Spelade ett "kasta-ring" spel med Hannes också,
gissa om jag förlorade stort,
pojken är ju asgrym på det dära.
Det vart najs med lite avbrott i allt crap som pågår i mitt liv.


Ikväll så äre uppesittarkväll med bingolotto & käk hemma hos Monica & co,
blir fete najs.
Melinda & Mille kom redan igår kväll,
vart dit över en snabb runda igår och sa tjenare,
och åt lite frukt, haha.

Så det blir att tjacka en bingolott nu på dagen,
och sen måste jag plocka fram lite kläder tills ikväll,
vetifan vart jag ska ha på mig redigt,
men men, nå går det la att gräva fram ur garderoben.
Kameran hakar såklart med ikväll,
måste ju ta massa bilder,
alltid kul.
För en del utav folket blir alltid as-grymma på bild,
till skillnad ifrån en annan,
som ser ut som en zombie-liknande gris på varannan bild ^^


Näe, nu ska jag dra på lite Elvis och softa tills att damen från kommun dyker upp.
Vi ska ned till apoteket och hämta min medicin,
och sen vidare till affär'n och skaffa det sista som behövs inför imörra.

Friiid, i det as-kalla vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar